Prymat medycyny w Google

Zostań jednym z Polecanych Lekarzy, a Twoje nazwisko dotrze, jako pierwsze do każdego potencjalnego pacjenta w Internecie. Jak to możliwe? Dzięki wysokiej pozycji w wyszukiwarce internetowej, a co za tym idzie przewadze konkurencyjnej, rozpoznawalności oraz możliwości dotarcia do większej liczby klientów.

Wysoka pozycja w Google na cito

Zaistnieć w społeczności internetowej nie jest trudną rzeczą, natomiast znaleźć się w ogromnej liczbie innych użytkowników na podium, jest już sztuką, która niczym w medycynie wymaga dużej wiedzy, doświadczenia i umiejętności. W wyszukiwarkach internetowych, jak w życiu, króluje jedna zasada: „kto pierwszy – ten lepszy”. Z prac badawczych dotyczących optymalizacji działań pod kątem narzędzi internetowych umożliwiających szybką eksplorację danego tematu – słowa klucz - wynika, iż osoby poszukujące danej frazy w Internecie po wpisaniu jej do wyszukiwarki online, odwiedzają głównie odnośniki do stron www na pierwszej stronie wyników. Zatem, chcąc zaistnieć w świadomości wirtualnego klienta, należy dążyć do uzyskania najwyższej pozycji w Google - i to jest główną misją zespołu Polecanego Lekarza. Najlepsi specjaliści ze wszystkich dziedzin medycyny na terenie Krakowa będą wręcz „na wyciągnięcie ręki” pacjenta.

O wysokiej pozycji w wyszukiwarce Google decydują algorytmy weryfikujące stopień powiązania treści i informacji zawartych na danej stronie internetowej z poszukiwanymi kluczowymi słowami. Dzięki profesjonalnie pod kątem zarządzania treścią w Internecie przygotowanymi indywidualnymi wizytówkami, poszukiwani specjaliści z danej dziedziny lekarskiej będę personalnie wyświetlali się, jakie pierwsze polecane przez Google wyniki dostarczające pacjentowi informację: „to jest lekarz, którego szukasz”. Ponadto, potencjalny klient będzie mógł odszukać danego lekarza nie tylko po ogólnej specjalizacji, ale również poprzez tak zwane „tagi” - po szczegółowym opisie zakresu świadczonych usług z danej profesji lekarskiej.

Internetowe grono lekarzy

Odpowiedź na pytanie: „Czy warto ogłaszać się w Internecie?” znajduje swoje potwierdzenie w badaniach społecznych, które obrazują, iż 97% osób poszukujących specjalisty z danej branży, w tym również w medycynie sięga po narzędzie, jakim jest wyszukiwarka Google. Zatem, jeżeli warto promować własny biznes w wirtualnej przestrzeni, jak to zrobić efektywnie? Zastanawiając się nad autoreklamą w Internecie, wielu lekarzy boryka się z dylematem, czy lepszym jest zainwestowanie we własną stronę poświęconą tylko i wyłącznie mojej osobie, czy może skorzystać z usług katalogu online.

Dotarcie do grupy docelowej nie kończy się na stworzeniu własnej witryny w Internecie. Na wysoką pozycję w wyszukiwarce Google wpływ ma zespół komponentów w zakresu marketingu internetowego, nad którym pracuje sztab specjalistów. Niebywałą zaletą prospektu internetowego zrzeszającego najlepszych lekarzy w jednym miejscu jest duża skuteczność w dotarciu do większej liczby internautów w drodze optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych.

Portal społecznościowy Polecany Lekarz ma na celu nie tylko zapewnienie miejsca na promocję ekspertów medycyny, ale przede wszystkim wywindowanie każdego członka naszej społeczności na szczyt wirtualnej katedry Google. Lekarz będąc widocznym natychmiastowo po wpisaniu poszukiwanej frazy na najwyższej pozycji w wyszukiwarce internetowej ma większą szansę na dotarcie do liczniejszej grupy potencjalnych pacjentów, co w przyszłości odzwierciedla się w bogatszej w doświadczenia praktyce lekarskiej, większym prestiżem i rozpoznawalnością oraz sukcesem ekonomicznym.